Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.05.2015. 13:06
Nabavka usluga uređenja vodotokova rijeka, regulisanih i neregulisanih potoka na području grada
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-1-2-88-3-81/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Biljana Đurić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
4 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
2358972,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Uređenje vodotokova rijeka, regulisanih i neregulisanih potoka na području grada
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Uređenje vodotokova rijeka, regulisanih i neregulisanih potoka na području grada
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90000000-7 | Usluge u oblasti otpadnih voda, otpada, čišćenja i životne sredine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
2.358.972,00 KM bez PDV-a (za period trajanja okvirnog sporazuma)
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Banjaluka
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Način plaćanja: definisan nacrtom ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da je ponuđač registrovan na propisan način za obavljanje predmetne djelatnosti
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Pozitivno poslovanje u 2014.godini
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
- A) da ponuđač ima uspješno iskustvo u realizaciji jednog ugovora sa predmetom uređenja vodotokova
rijeka, regulisanih i neregulisanih potoka, u posljednje tri godine u vrijednosti od najmanje 550.000,00 KM, ili
uspješno iskustvo u realizaciji najviše tri ugovora sa navedenim predmetom, u posljednje tri godine, u ukupnoj
vrijednosti od najmanje 550.000,00 KM,
- B) u pogledu obrazovnih i profesionalnih kvalifikacija ponuđača (pružaoca usluge), uslov koji treba da
zadovolje je sljedeći : da ponuđač ima najmanje 71 zaposlenog izvršioca, od čega :
- najmanje 1 diplomirani inženjer građevinarstva,
- najmanje 2 građevinska tehničara,
- najmanje 8 VKV vozača,
- najmanje 60 NK ili PK radnika.
- V) da ponuđač posjeduje odgovarajuću mehanizaciju neophodnu za izvršenje ugovora, i to :
- 1.kamion kiper.............................................................................................. 5 kom,
- 2.kamion grajfer............................................................................................2 kom,
- 3.bager gusjeničar..........................................................................................2 kom,
- 4.bager točkaš................................................................................................2 kom,
- 5.autopodizač.................................................................................................1 kom,
- 6.transporter-elevator do 45 metara..........................................................1 kom,
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.6.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
15,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.6.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.6.2015. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
- uplata za tenderku dokumentaciju iznosi 15,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002172 sa naznakom \\Za nabavku
broj 20-404-110/15\\
- za tehnički dio (specifikacija usluga) kontaktirati stručne članove komisije Slavišu Popovića, 051/244-444,
lok 778 i Manišu Ćojanovića, 051/244-444, lok 775
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name City of Banjaluka
UIN 4401012920007
Contact person Biljana Đurić
Address Trg Srpskih vladara 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 244-476
Fax number (051) 244-576
Email address javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Website address www.banjaluka.rs.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
City,Banja Luka
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Development of watercourses of rivers and controlled and uncontrolled streams in the city territory
II 1.b. Description of the object of the contract
Development of watercourses of rivers and controlled and uncontrolled streams in the city territory
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 90000000-7 Sewage, refuse, cleaning and environmental services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
2.358.972,00 BAM VAT excluded
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
30.6.2015.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 30.6.2015. 12:00:00
Address and place City Hall, Trg srpskih vladara 1, office no. 14
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GRADNJA - COP d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča br. 150 76208 Brčko
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
SPORTSKO RIBOLOVNO DRUŠTVO Trebinje - Kosovska 2 89000 Trebinje
-
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina